═ndiceFAQSer─ëuCalendarioMembrolistoEnregistruEnsalutuGrupoj da uzantoj

Comparte | 

Gert komt belofte na

Vidu malpostan temon Vidu postan temon Ir abajo 
A┼ştoroMesa─Ło
christella
Goed op dreef
Goed op dreef

Nombro da afi┼Łoj : 259
Registration date : 2007-01-21

Afi┼ŁuSubjekto: Gert komt belofte na   22/01/07, 08:54 pm

Eind vorige week kwam Bert, een 21-jarige Antwerpse student communicatiewetenschappen volop in het nieuws toen hij een oproep lanceerde aan het adres van Gert Verhulst.
Via zijn site herinnerde de student Gert aan zijn belofte uit 1991, waarin hij in het liedje ôTien Miljoenö droomt wat hij zou doen als hij 10 miljoen zou hebben.
ôIk kocht liters limonade, 100 kilo chocolade om aan iedereen uit te delenö
Een belofte die Bert nu graag wil vervuld zienů
Gert was zeer gecharmeerd door dit initiatief, en heeft besloten om zich dan ook aan zijn belofte van toen te houden.
Wat zal Gert doen?
Op vrijdagavond 2 februari zal PLOPSA INDOOR HASSELT tussen 17u & 20u speciaal worden geopend voor deze actie.
Gert biedt 1.000 gratis toegangstickets aan Bert, de initiatiefnemer van de intussen alombekende site. Bert liet ons weten dat alle Ĺfans van toenĺ die er op 2 februari willen bijzijn zich kunnen inschrijven via een speciaal formulier op zijn site www.gertje.info
Inschrijven kan vanaf dinsdag 23 januari en zo lang zijn voorraad tickets strekt (gezien de gelimiteerde capaciteit van Plopsa Indoor Hasselt, is het echt noodzakelijk dat er vooraf wordt ingeschreven voor dit feest).
Op vertoon van hun persoonlijke inschrijvingsbevestiging die ze via mail ontvangen kunnen de winnaars zich op 2 februari 2007 tussen 17u & 20u aanmelden in Plopsa Indoor in Hasselt. Naast de gratis toegang tot het Indoorpark zal er voor iedereen een gratis stuk chocolade zijn, en ook de limonade zal rijkelijk vloeien. Als klap op de vuurpijl zullen Samson & Gert die avond ook nog een optreden geven, zodat hun fans van weleer nog eens uit volle borst kunnen meezingen met hun favoriete Samson & Gert-liedjes van toen.
Gert wil met deze actie echter ook iets doen voor de mensen die het minder goed hebben, zodat zij ook de kans krijgen om mee te genieten van dit initiatief. Daarom zal hij in overleg met het ôVlaams netwerk van verenigingen waar armen het woord nemenö ook 500 toegangstickets verdelen onder de verschillende erkende verenigingen die hierbij zijn aangesloten.
Deze tickets zullen door dit Vlaams netwerk van verenigingen worden verdeeld, zodat ze zeker goed terecht komen.
Gert & Samson laten bij deze ook officieel weten dat zij voorlopig geen plannen koesteren om bij de brandweer te gaan, of als piraten van de zee naar Timboektoe toe te varen. Samson heeft op dit ogenblik ook geen plannen om daadwerkelijk koning te worden.
Bron: Showbizzsite
Malanta┼şen supren Ir abajo
Vidu profilon de uzanto
karenk3
Admin
Admin

Nombro da afi┼Łoj : 424

Afi┼ŁuSubjekto: Re: Gert komt belofte na   22/01/07, 08:57 pm

Je was me net voor Very Happy
Vind het heel sympathiek van hem Wink Very Happy

Goed op dreef
Goed op dreef

Nombro da afi┼Łoj : 259

Afi┼ŁuSubjekto: Re: Gert komt belofte na   22/01/07, 08:58 pm

Ja ik vind het ook supertof van gert,
ik wist wel dat ie erop zou ingaan lol!
Vidu profilon de uzanto
SanneK3ke
Goed op dreef
Goed op dreef

Nombro da afi┼Łoj : 493
Registration date : 2007-04-16

Afi┼ŁuSubjekto: Re: Gert komt belofte na   19/04/07, 07:40 pm

Ik vond het ook super dat Gert dat gedaan had toen.
Vidu profilon de uzanto http://groups.msn.com/ZusZusje
KathyÖ
Webmaster
Webmaster

Nombro da afi┼Łoj : 543
Registration date : 2007-01-19

Afi┼ŁuSubjekto: Re: Gert komt belofte na   19/04/07, 10:13 pm

Ik kan me daar enkel bij aansluiten, Ik vind dat ook wel een heeeeeeel mooi gebaar naar de kinderen toe !

Vidu profilon de uzanto http://www.karendamen.be
SanneK3ke
Goed op dreef
Goed op dreef

Nombro da afi┼Łoj : 493
Registration date : 2007-04-16

Afi┼ŁuSubjekto: Re: Gert komt belofte na   25/04/07, 08:32 pm

't Was dit keer niet echt voor de kinderen, maar juist voor de al wat ouderen hŔ. Wink
Vidu profilon de uzanto http://groups.msn.com/ZusZusje
Contenido patrocinado

Afi┼ŁuSubjekto: Re: Gert komt belofte na   

Gert komt belofte na
Vidu malpostan temon Vidu postan temon Malanta┼şen supren 
Pa─Ło 1 el 1